2013. március 19-én közreadott „Apokalipszis a közutakon” című cikkemben, felhívtam a kormány figyelmet a kamionok RO-LA vonatokon történő szállításra. Tudjuk, hogy az előző kormánykoalíció a magyar vasúti árufuvarozást 2008. január 2-án kiprivatizálta a kamionszállítással együtt. Mivel megjósolhatóak voltak ennek az „akciónak” a következményei, jeleztem a kormány felé, hogy éves szinten a jelenlegi közúti forgalomra, még legalább 30 ezer darab kamion fog zúdulni, mely igen nagy balesetveszélyt rejt magában.
2013. augusztus 30-án arra ébredtünk, hogy borzalmas kamionos tragédia történt az M5-ös autópályán. 3 halott, 33 súlyos és könnyebben sérült, teljes útzár, tetemes kár! Ismétlem az előző írásom mondatát: „Felkérjük a kormány illetékeseit arra, hogy sürgősen kezdjen tárgyalásokat a vasúti árufuvarozás részbeni visszavásárlásáról, és elsőként állítsa forgalomba, több tranzit útvonalra kidolgozva a RO-LA vasúti fuvarozási módozatot.”
Mit gondolnak történt-e valami is az ügyben? – SEMMI! Az egyre gyakoribb kamionos balesetek elkerülése és a környezetvédelem érdekében a Jobbik Magyarországért Mozgalom kormányzati pozícióba kerülése esetén haladéktalanul kidolgozza a RO-LA vonatok forgalomba állításának a lehetőségeit, közlekedési irányait és csökkenti a 30-40 tonnás nyerges vontatók forgalmát.
Úgy gondoljuk, hogy az E-útdíj milliárdos nagyságú bevételénél számunkra sokkal fontosabb a tisztább levegő, útjaink jó állapota és az emberi élet.