5 C
Cegléd
2025. december 18. csütörtök
spot_img

Gyros – kétszer újramelegítve

Végül is 14:07 órakor, a megrendeléstől számított 1 óra 24 perccel kaptam meg a megrendelt gyrostálat. Jól észrevehetően, mikróval újramelegített ételt kaptam. Azt pedig senki ne akarja velem elhitetni, hogy 1 óra 20 perc után, mikrózás nélkül is, langyos ételt tudnak kiszállítani

Amikor sms-ben leírtam a kiszállítási időn túlnyúló problémámat, elnézéskérés helyett, csak egy felháborodott hangnemű telefonhívást kaptam a tulajdonostól. Úgy gondolom, felháborodni nekem lett volna jogom.

Két hét alatt, hogyan lehet kétszer ugyanazt a hibát elkövetni ugyanazzal a vendéggel? Hányszor kell egy futárnak elindulni egy rendeléssel? Ha bármi probléma adódik a rendeléssel, miért nem érdemel a vendég legalább egy időpont módosító és elnézést kérő telefonhívást?

… és még a tulajdonos volt felháborodva, amikor leírtam sms-ben, hogy nem rendelek többet tőlük és ismerőseimnek, barátaimnak sem fogom ajánlani az üzletét.

A kép illusztráció!

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

A webshopok sikerei a kereskedelemben

    Az irodaszerek internetes beszerzése ma már alapvető része a...

Miért érdemes horgászatra indulni?

A horgászat különleges tevékenység, mely sokak számára többet jelent...

Vita a magaságyásról

Egy magaságyás miatt alakult ki szóváltás városunk virtuális nagygyűlésén,...

Sportkarácsony a megyeházán

Idén december 12-én ismét ünnepi hangulat töltötte meg a...

Belső kritikák a Tisza körül

Időközi önkormányzati választást tartottak vasárnap Nagykőrösön, ahol az ellenzéki...