14.5 C
Cegléd
2025. július 11. péntek
spot_img

Gyros – kétszer újramelegítve

Végül is 14:07 órakor, a megrendeléstől számított 1 óra 24 perccel kaptam meg a megrendelt gyrostálat. Jól észrevehetően, mikróval újramelegített ételt kaptam. Azt pedig senki ne akarja velem elhitetni, hogy 1 óra 20 perc után, mikrózás nélkül is, langyos ételt tudnak kiszállítani

Amikor sms-ben leírtam a kiszállítási időn túlnyúló problémámat, elnézéskérés helyett, csak egy felháborodott hangnemű telefonhívást kaptam a tulajdonostól. Úgy gondolom, felháborodni nekem lett volna jogom.

Két hét alatt, hogyan lehet kétszer ugyanazt a hibát elkövetni ugyanazzal a vendéggel? Hányszor kell egy futárnak elindulni egy rendeléssel? Ha bármi probléma adódik a rendeléssel, miért nem érdemel a vendég legalább egy időpont módosító és elnézést kérő telefonhívást?

… és még a tulajdonos volt felháborodva, amikor leírtam sms-ben, hogy nem rendelek többet tőlük és ismerőseimnek, barátaimnak sem fogom ajánlani az üzletét.

A kép illusztráció!

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Lakossági tiltakozás a Szüret utcában

Kibírhatatlanná vált a közbiztonsági helyzet Cegléden a Szüret utcában...

A vízminőségi helyzetről kérdeztük a BÁCSVÍZ szakértőjét

Az elmúlt hónapokban számos kritika érte a vízszolgáltatást Cegléden...

Ezeken a helyeken rátalálhatunk a szerelemre

Akinek már hosszabb ideje nincsen társa, szingli, és gyakran...

Időjárás miatt zárva tart holnap az Aquapark

A Ceglédi Gyógyfürdő és Szabadidőközpont július 9-én, szerdán zárva...

Fejlődés helyett csak a politikai játszmák ismétlődnek

Választásoktól választásokig? Hosszú távú gondolkodás nélkül nincs városfejlődés! Cegléden...