18.2 C
2024. július 27. szombat
spot_img

,,Határtalanul” kirándulás

Ezután a péterváradi erődből az Újvidékre táruló csodálatos kilátást élvezhettük. Mivel rekkenő hőség volt, átkeltünk a Duna feletti hídon, a belvárosban elfogyasztottunk egy-két gombóc fagyit. Öt óra körül visszaindultunk a magyarkanizsai szállásra. A helyi különlegességekből összeállított vacsora után az oromhegyesiek ebédlőjében zenés, vicces estet tartottunk. A harmadik nap reggelén svédasztalos reggelivel búcsúztunk a szállástól, majd Szabadkára egy magyar nyelvű színházbaérkeztünk. Minden zegzugát bemutatta nekünk Ralbovszki Csaba színművész, kinek átadtuk a ceglédi különlegességekből összeállított ajándékcsomagunkat. Városnézés keretein belül megismerkedtünk a burek készítés fortélyaival egy szerb pékségben. Rövid buszozás után a palicsi tóhoz érkeztünk. Néhányan a híres állatkertet nézték meg, de legtöbbünk a fürdést és a vizibiciklizést választotta. Mikor kellően felfrissültünk járművünk kigördült a parkolóból és a határ felé indultunk, búcsút intve e gazdagon termő tájnak. Szegedre érkeztünk városnézésre, belecsöppentünk a hétvégi szórakoztató programokba. Napszállta közeledtével hazaindultunk. Az út csendesen telt, mert sokan elszenderedetek, valószínűleg az eltelt csodás három napról és Szerbiai élményeikről álmodtak.

Köszönjük Pintér Helga, Tábori László, Sátai Róbert és Rónai Gábor tanárainknak a gondos előkészítést, a városi és állami támogatást és hálával gondolunk Bajusz Koncz Ágnes vezette vajdasági diákok vendégszeretetére, kedvességére.

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Irány Párizs, az Olimpia!

A visszaszámlálás izgalmaí után az olimpiai játékok versenynapjai jelentik...

“Horrordíszlet” a ceglédi kórházban

A Telex oldalán hozták ismét hírbe a ceglédi kórházat:...

Búcsúzik Nagy Károly

Búcsúzik a CKKSE-től Nagy Károly - számolt be a...

Ikarus találkozó

Július 20-án, szombaton rendezték meg a III. Ikarus Pikniket...

Ceglédi zsonglőr a Manézs Talent Fesztiválon

Újabb sikert könyvelhet el Túri Ádám: június 30-án a...