30 C
Cegléd
2025. június 30. hétfő
spot_img

Kinek lehet panaszt tenni? 2017-től nincs többé Fogyasztóvédelmi Hatóság

A 2016-os év végével megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Pest Megyei Kormányhivatal, és a járási hivatalok veszik át.

December 31-gyel végleg bezárta kapuit a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Feladatait nagyrészt – például az ellenőrzések szakmai felügyeletét – a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vette át az Origo beszámolója szerint.

Hozzájuk tartozik ezentúl a két magyar fogyasztóvédelmi laboratórium, valamint az Európa Fogyasztó Központ. Másodfokú ügyekben pedig országosan a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. S hogy ezentúl kinek lehet panaszt tenni, ha méltánytalanság ér minket? Az illetékes járási hivataloknál, ahol elsőfokú hatósági hatáskör lesz ezentúl a fogyasztóvédelem.

Blikk

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Kerti tárolás új szinten – a rendezettség és a stílus egyben

Egy jól kialakított kert vagy terasz a pihenés és...

Szováti Árpád kilépett a Lokálpatrióta Klubtól

Szováti Árpád bejelentette, hogy kilép a Ceglédi Lokálpatrióta Klub...

Elmarad a tűzijáték

Idén elmarad a tűzijáték augusztus 20-án - erről a...

Cegléden nyit új éttermet a hazai McDonald’s

2025. június 30. – Újabb város kerül fel a...

Ezüst érmek az Európa-bajnokságon

Július 25-28. között rendezték az U15-ös korosztály Európa-bajnokságát az...