-0 C
Cegléd
2025. december 17. szerda
spot_img

Kinek lehet panaszt tenni? 2017-től nincs többé Fogyasztóvédelmi Hatóság

A 2016-os év végével megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Pest Megyei Kormányhivatal, és a járási hivatalok veszik át.

December 31-gyel végleg bezárta kapuit a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Feladatait nagyrészt – például az ellenőrzések szakmai felügyeletét – a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vette át az Origo beszámolója szerint.

Hozzájuk tartozik ezentúl a két magyar fogyasztóvédelmi laboratórium, valamint az Európa Fogyasztó Központ. Másodfokú ügyekben pedig országosan a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. S hogy ezentúl kinek lehet panaszt tenni, ha méltánytalanság ér minket? Az illetékes járási hivataloknál, ahol elsőfokú hatósági hatáskör lesz ezentúl a fogyasztóvédelem.

Blikk

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

A webshopok sikerei a kereskedelemben

    Az irodaszerek internetes beszerzése ma már alapvető része a...

Miért érdemes horgászatra indulni?

A horgászat különleges tevékenység, mely sokak számára többet jelent...

Vita a magaságyásról

Egy magaságyás miatt alakult ki szóváltás városunk virtuális nagygyűlésén,...

Sportkarácsony a megyeházán

Idén december 12-én ismét ünnepi hangulat töltötte meg a...

Belső kritikák a Tisza körül

Időközi önkormányzati választást tartottak vasárnap Nagykőrösön, ahol az ellenzéki...