14.3 C
Cegléd
2025. szeptember 12. péntek
spot_img

Kinek lehet panaszt tenni? 2017-től nincs többé Fogyasztóvédelmi Hatóság

A 2016-os év végével megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Pest Megyei Kormányhivatal, és a járási hivatalok veszik át.

December 31-gyel végleg bezárta kapuit a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Feladatait nagyrészt – például az ellenőrzések szakmai felügyeletét – a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vette át az Origo beszámolója szerint.

Hozzájuk tartozik ezentúl a két magyar fogyasztóvédelmi laboratórium, valamint az Európa Fogyasztó Központ. Másodfokú ügyekben pedig országosan a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. S hogy ezentúl kinek lehet panaszt tenni, ha méltánytalanság ér minket? Az illetékes járási hivataloknál, ahol elsőfokú hatósági hatáskör lesz ezentúl a fogyasztóvédelem.

Blikk

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Tájékoztatás Cegléd város vízhálózatának karbantartásáról

Tájékoztatás Cegléd város vízhálózatának karbantartásáról Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt lakosságot, hogy...

Az UV fény szerepe a modern szempillaépítésben

Az utóbbi időben a szépségipar nagy változásokon ment keresztül,...

Tárgyak, melyek funkcióit sokan nem ismerik

A felnőttek életében sok olyan dolog van, amelyről nem...

Fedezd fel a vágyak világát új szemszögből 

A szexualitás az élet természetes és fontos része, amelynek...

Párban és magányosan – néha nincs különbség…

A párkapcsolatban élők sokszor vágynak egy kis egyedüllétre, míg...