-2.8 C
Cegléd
2025. december 26. péntek
spot_img

Kinek lehet panaszt tenni? 2017-től nincs többé Fogyasztóvédelmi Hatóság

A 2016-os év végével megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Pest Megyei Kormányhivatal, és a járási hivatalok veszik át.

December 31-gyel végleg bezárta kapuit a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Feladatait nagyrészt – például az ellenőrzések szakmai felügyeletét – a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vette át az Origo beszámolója szerint.

Hozzájuk tartozik ezentúl a két magyar fogyasztóvédelmi laboratórium, valamint az Európa Fogyasztó Központ. Másodfokú ügyekben pedig országosan a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. S hogy ezentúl kinek lehet panaszt tenni, ha méltánytalanság ér minket? Az illetékes járási hivataloknál, ahol elsőfokú hatósági hatáskör lesz ezentúl a fogyasztóvédelem.

Blikk

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Egyedi ajándékok anyukáknak

Személyre szabható ajándékokkal új színt vihetsz az ajándékozási szokásokba....

Így hozd ki a legtöbbet az újévi fogadalmakból

  Az évkezdet mindig alkalmat biztosít arra, hogy új szokásokat...

Ideális kerítésanyagok otthonod védelmére

    A kerítés az otthonod egyik alapvető eleme, hiszen nemcsak...

Mobilház égett Cegléd külterületén

December 20-án, a délelőtti órákban tűz keletkezett Cegléd külterületén,...

Ötszáz ceglédi családot keresnek fel karácsony előtt

Idén is személyesen látogat meg mintegy 500 rászoruló ceglédi...