1.6 C
Cegléd
2025. november 22. szombat
spot_img

Kinek lehet panaszt tenni? 2017-től nincs többé Fogyasztóvédelmi Hatóság

A 2016-os év végével megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Pest Megyei Kormányhivatal, és a járási hivatalok veszik át.

December 31-gyel végleg bezárta kapuit a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Feladatait nagyrészt – például az ellenőrzések szakmai felügyeletét – a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vette át az Origo beszámolója szerint.

Hozzájuk tartozik ezentúl a két magyar fogyasztóvédelmi laboratórium, valamint az Európa Fogyasztó Központ. Másodfokú ügyekben pedig országosan a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. S hogy ezentúl kinek lehet panaszt tenni, ha méltánytalanság ér minket? Az illetékes járási hivataloknál, ahol elsőfokú hatósági hatáskör lesz ezentúl a fogyasztóvédelem.

Blikk

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Digitális marketing stratégiák az egészségügyben

Manapság aligha lehet alábecsülni a digitális marketing fontosságát, különösen...

Tartós homlokzati megoldások építkezéshez és felújításhoz

Az épületek külső felületének kialakítása hosszú évekre meghatározza egy...

Mennyi ideig bírja egy elektromos autó akkumulátora?

Az elektromos autók akkumulátorai sok járműtulajdonos figyelmét lekötik, mivel...

Hárommilliárdos állami forrásból fejlesztik a ceglédi kórházat is

A kormány több mint hárommilliárd forintot biztosít hazai egészségügyi...

Tápiómente tehetsége

Pesti Péter Barnabás a Ceglédi Kossuth Lajos Gimnázium 11.d...