2.8 C
Cegléd
2024. december 13. péntek
spot_img
spot_img
spot_img

Kinek lehet panaszt tenni? 2017-től nincs többé Fogyasztóvédelmi Hatóság

A 2016-os év végével megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Pest Megyei Kormányhivatal, és a járási hivatalok veszik át.

December 31-gyel végleg bezárta kapuit a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Feladatait nagyrészt – például az ellenőrzések szakmai felügyeletét – a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vette át az Origo beszámolója szerint.

Hozzájuk tartozik ezentúl a két magyar fogyasztóvédelmi laboratórium, valamint az Európa Fogyasztó Központ. Másodfokú ügyekben pedig országosan a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. S hogy ezentúl kinek lehet panaszt tenni, ha méltánytalanság ér minket? Az illetékes járási hivataloknál, ahol elsőfokú hatósági hatáskör lesz ezentúl a fogyasztóvédelem.

Blikk

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

spot_img
spot_img
spot_img

Friss híreink

A tabella élén telel a Kék Cápák U18 csapata.

Az U18 III. oszt. bajnokság őszi záró fordulójában a...

A gyilkos nem emlékszik semmire

Partvissal vertek agyon egy férfit Cegléden: a tettes azt...

Átadták az Év Tanára Díjakat Cegléden

Pénteken a Ceglédi Kossuth Lajos Gimnázium dísztermében került sor...

Tűzvész Cegléden: két család vesztette el otthonát

Szombat délután tűz ütött ki Cegléden, a Folyó utcában,...

Rendőreink a segítségnyújtás élvonalában

Cegléd térségében két példaértékű eset is történt a napokban,...