Félautomata defibrillátort helyeztek ki október 25-én a BÁCSVÍZ Zrt. kecskeméti központjának ügyfélvárójában. Az Izsáki úti ügyfélszolgálatot hetente több mint ezer ember keresi fel, emellett jelentős az irodaépületben, illetve a telephelyen dolgozók száma is.
– A BÁCSVÍZ Zrt. számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás – mondta Kurdi Viktor, a cég elnök-vezérigazgatója. Ennek súlyát átérezve vásároltuk meg az újraélesztő készüléket, amelyet a központi ügyfélszolgálatunk portáján helyeztünk el. Azért, hogy a készülék kezelését és az újraélesztési folyamat elsajátítását minél szélesebb körben megvalósítsuk, 16 kollégánk végzett el egy közel négyórás képzést, melyen magam is részt vettem. A tanfolyam során lépésről lépésre sajátíthattuk el és gyakorolhattuk azokat a tennivalókat, amelyek egy sikeres újraélesztéshez szükségesek. Megdöbbentő az a tény, hogy Magyarországon naponta 70 ember esik áldozatául a hirtelen szívhalálnak. Bízunk benne, hogy a BÁCSVÍZ-nél a készülék használatára nem lesz szükség, de abban az esetben, ha a környezetünkben mégis előállna egy ilyen helyzet, akkor a technikai felszerelés és a munkatársak tudása is segítség lehet a bajbajutott számára.
A cég elnök-vezérigazgatója lapunknak elmondta: szívesen elhelyeznének a ceglédi ügyfélszolgálaton is ilyen készüléket, ha találnak erre pályázati forrást.