Idén 3️5. alkalommal került megrendezésre az Országos Tudományos Diákköri Konferencia, melynek keretében a marketing–vásárlási döntési mechanizmusok tagozaton harmadik helyezést ért el a nagykőrösi László Beáta. A nagykoros.hu által készített interjúból kiderül, hogy a fiatal a Debreceni Egyetem Szolnok Campusán kereskedelem és marketing alapszakon, értékesítési vezető szakirányban végzett tavaly év végén.
„Szakdolgozatom témája a nagykőrösi lakosság üzletválasztási és vásárlási szokásai volt, amelyet továbbfejlesztve készítettem el az OTDK dolgozatomat. (…) Ahhoz, hogy az OTDK versenyen indulhassak több fordulós versenyen kellett részt vennem. Először intézményi szinten kellett nevezési jogot szerezni. Ezt meg tudtam szerezni és így jutottam be a döntőbe. Én a közgazdaságtudomány tárgykörében a marketing szekció, azon belül pedig a vásárlási döntési mechanizmusok tagozaton értem el a harmadik helyet. Fantasztikus élmény volt, hogy a szakma kiválóságai előtt mutathattam be városomat és elismerő szavaik visszaigazolást jelentenek a tanulmányaim tekintetében.” – számolt be László Beáta, aki hozzátette, hogy a dolgozat fő célkitűzései a nagykőrösiek üzletválasztási szempontjaira, a kapcsolati szerepek megjelenésére és a vásárlási események mindennapokba illeszkedésére irányult. „Engem személy szerint az érdekelt a legjobban, hogy azt az üzletet választják-e a vásárlók, ami a legközelebb esik hozzájuk, vagy hajlandóak-e érte többet is menni. Ez volt a koncepcióm és be is tudtam bizonyítani, hogy nagyon motiválnak a kedvenc üzleteink, ahol jól érezzük magunkat.” – tette hozzá a marketing szakember.