8.8 C
Cegléd
2024. március 4. hétfő
spot_img

Egy jó ételkiszállítási szoftverbe ezért kell ügyfél interfész

 

 

Ma már nélkülözhetetlen egy jó szoftver azon konyhák számára, akik komolyan gondolják, hogy foglalkoznak a házhoz szállítással is. A programon belül vannak különböző felületek, melyet a diszpécser, a futár vagy épp az ügyfél használ. Ez utóbbiról lesz most szó ebben a cikkben.

 

Mit kell tudnia egy kiváló ételkiszállítási szoftvernek?

 

Mint már említettük is, több felülettel kell rendelkezzen, melyet a szállításban résztvevő három fél (a futár, a címzett és a diszpécser) külön-külön tud használni. Egy ételkiszállítási szoftver ezen három terület maximális kiszolgálására kell törekedjen.

 

Ha ezeket maximálisan kiszolgálja, akkor nem lehet gond sem a feladatkiosztás során, sem a kiszállításnál. És még az ügyfél is maximálisan elégedett lesz, ha kap hozzáférést egy saját felülethez, ahol meg tudja nézni a csomagja státuszát.

 

Egy minden igényt kielégítő program képes arra, hogy csökkentse a szállítás idejét azzal, hogy átláthatóvá, tervezhetővé teszi a feladatokat a futár számára. Ráadásul költséget is tud a cég számára csökkenteni azáltal, hogy hatékonyabbá teszi az egész kiszállítás folyamatát. Az ügyfélelégedettségből eredő többletbevételekről nem is beszélve.

 

Mit tud egy ügyfél interfész?

 

Nagyon fontos, hogy egy ilyen felület bármilyen eszközön elérhető legyen. Nem tudhatjuk, hogy az ügyfél melyiken próbálja megnyitni. Készen kell állnia arra, hogy ne csupán számítógépen vagy laptopon lehessen jól látni mindent. Reszponzívnak kell lennie, azaz automatikusan alkalmazkodnia kell a használt eszköz képernyőjének méreteihez. Legyen az akár számítógép, telefon vagy épp egy tablet.

 

A funkciókat tekintve pedig a következőket mindenképp érdemes tudnia. Az ügyfelek hol otthonra, hol a munkahelyükre rendelnek, ez talán a két legjellemzőbb cím. De ez is már több egy címnél, épp ezért szükség van arra, hogy szerkeszthetőek legyen az egyes címek.

 

A csomagok aktuális státuszát is nyomon kell tudni követnie a felületen. Plusz funkció, ha követhető a csomag földrajzi helyzete is, mint például a Deliveo: Futár szoftver esetén.

 

Céges rendelésekhez nagyon jól jöhet például eg összesítőjegyzék, ami nyomtatható. De a kézbesített csomagok esetén ilyen az aláíró lap is. De gyakorlatilag alapfunkciónak kell lennie az új csomag rögzítésének, a csomagcímke letöltésének és a tömeges csomagfeladásnak is. Persze ezek egy része nem fog kelleni egy sima pizza kiszállítása esetén, de szélesebb körben is alkalmazhatóvá teszi a programot.

 

Ez nem a jövő, ez már a jelen!

 

Aki kimarad, az lemarad! Közhelynek tűnhet, de nagy igazság egy ételkiszállítási szoftver esetén is. Akinek sok rendelése van, az egy idő után el fog veszni köztük. Egyáltalán nem hatékony a papírozás, sokkal gyorsabb, nyomonkövethetőbb, egyszerűbb és költséghatékonyabb egy ilyen program bevezetése.

 

Mindenki elégedett lesz a végeredménnyel. A cég spórol, hatékonyabb lesz, és nyomon tud követni mindent. A futárnak könnyebb lesz az utak tervezése és a csomagkezelés. Az ügyfél pedig mindezek előnyeit egyszerre kapja meg.

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Ipari park botrány

Rendkívüli testületi ülés, sajtótájékoztató, elbocsátás, rendőrségi feljelentés - tovább...

650 millió forint a semmiért?

Dr. Csáky András polgármesternek köszönhetően szinte az ürességtől kong...

Nem mindennapi jelenség Cegléden

Az INFOSTART oldala is beszámolt róla, magas pollentartalom okozta...

A képviselői munka kulcsa: bizalom és kommunikáció

Az önkormányzati választások felé közeledve jelen lapszámunkban Takátsné Györe...

A játékosok szerint nincsenek tartozások

A Sportal.hu szerint a Ceglédi Kézilabda Klub SE „károsultjai”...