18.2 C
Cegléd
2024. július 27. szombat
spot_img

Online marketing tippek a menedzsment számára

 

 

A legtöbb hazai cégnél gondot okoz, hogy a vezetőség gyakran nincs tisztában az online marketing működését illetően. Persze egyesek így is pontosan tudják, hogy szükség van rá, de mégis tanácstalanok, hogy mi legyen a kezdeti lépés. 

 

Hogyan alakult a marketing az idők folyamán? 

 

A régmúltban még az állt a fókuszban, hogy minél több embert elérjünk, ez persze az online világ megjelenésével, majd térhódításával egyre költségesebbé vált. Hiszen ki tudna folyamatosan olyan hirdetési kampányokat menedzselni, amelyek “mindenkinek szólnak”? Komoly marketing stratégia szükséges ahhoz, hogy a hatalmas versenyből győztesen kerülhessünk ki. A jó hír azonban, hogy számíthatunk a 7Blog full-stack ügynökség profi csapatára, ha nem egyedül szeretnénk bolyongani az útvesztőben. 

 

Térjünk vissza a marketing fejlődési útjához! A legtöbb szakember elkezdett ráérezni, hogy a régi “mindenkihez szólunk” helyett célzással és szegmentálással jóval több eredmény érhető el. A média világa akkortájt érzelmi alapon működött, a baj csupán az volt, hogy rosszkor célozta meg az emberek figyelmét, amikor épp más dolgokkal foglalkoztak. Tekinthetünk ugyanígy a napjainkban megjelenő online hirdetésekre is, melyek sokszor teljesen kiidegelik az embereket. Hisz mégis ki szeretne olvasás közben egy hirtelen felbukkanó hirdetés eltüntetésével foglalkozni?!

 

Azonban az új típusú médiumok már kognitív alapúak, gondoljunk csak a keresőszavakra felkínált opciókra. Amikor épp egy konyhai robotgépre lenne szükségünk, a Google máris megannyi lehetőséget tár elénk.

 

Ebből pedig nem nehéz felismerni, hogy a célzott, releváns hirdetésekkel eredményesebbek lehetünk. 

 

Manapság is lényeges az edukáció és a márkaépítés

 

Fontos, hogy építsük a márkánkat, és közben hasznos tartalmakkal lássuk el a célközönséget. Az oktató jellegű cikkeknek még mindig nagy a jelentősége, ugyanis sokszor nem is tart még ott az érdeklődő, hogy megszülessen benne az igény az adott szolgáltatásra, termékre. Ezt a vállalatnak kell megteremtenie azáltal, hogy rámutat a problémára, majd később a megoldásokra is. 

 

A költséghatékonyság egyedül a tűpontos célzással valósítható meg, de közben alapvető a folyamatos mérés és optimalizáció is. Könnyen belátható, hogy mennyire sokrétű is az egész marketing, s azzal nem igen lehet célt érni, ha a vezetők csupán a nekik tetsző lépéseket, módszereket, technikákat szemezgetik ki. 

 

Fél lábbal vagy teljes szívvel vetjük bele magunkat? 

 

Ahhoz, hogy profitábilis kampányokkal növekedést érhessünk el, s ezzel legkörözzük a konkurenciát, bizony átgondolt, alaposan megtervezett lépésekre, komplett marketing stratégiára lesz szükség. Ehhez pedig javasolt egy senior csapat segítségét igénybe venni, hiszen megannyi teher lekerülhet így a vállunkról, és komoly versenyelőnyhöz is juthatunk.

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Irány Párizs, az Olimpia!

A visszaszámlálás izgalmaí után az olimpiai játékok versenynapjai jelentik...

“Horrordíszlet” a ceglédi kórházban

A Telex oldalán hozták ismét hírbe a ceglédi kórházat:...

Búcsúzik Nagy Károly

Búcsúzik a CKKSE-től Nagy Károly - számolt be a...

Ikarus találkozó

Július 20-án, szombaton rendezték meg a III. Ikarus Pikniket...

Ceglédi zsonglőr a Manézs Talent Fesztiválon

Újabb sikert könyvelhet el Túri Ádám: június 30-án a...