20.9 C
Cegléd
2024. április 15. hétfő
spot_img

Az irodaköltöztetés nem bízható akárkire!

 

 

Sok, gyorsan fejlődő cég életében eljön az a pillanat, hogy irodaköltöztetésre lesz szüksége, mert már kinőtték a korábbi főhadiszállásukat. De ha őszinték akarunk lenni, akkor bármennyire is nagyszerű dolog ez a vállalat életében, valahogy nem akarja senki mindazt, ami ezzel jár. Pedig a megfelelő előkészületekkel és egy rátermett költöztetővel gördülékeny lesz az egész folyamat.

 

Nem a pakolás lesz az irodaköltöztetés első lépése

 

A költöztetés soha nem ott indul, hogy megáll az épület előtt a teherautó. Ezt még megelőzi egy hosszas tervezési és előkészítési folyamat is, hogy a költöztető cég kiválasztását ne is említsük.

 

Ráadásul a folyamatos ügymenet is elvárás, amit szintén meg kell tervezni. És akkor még ott vannak a munkavállalók is, akiknek érdemes adni a véleményükre, meg kell velük beszélni, hogy milyen változásokat hoz majd a költözés. 

 

De nézzük is, hogy miért fontos, és hogyan érdemes belevágni a megfelelő partner kiválasztásába!

 

A költöztetés nem bízható akárkire!

 

Elég nagy piacról van szó, ahol rengeteg szolgáltató található, így elsőre nem is olyan könnyű a választás. Sajnos sok olyan céget is találhatunk, akiknek egyszerűen nincs meg a kellő tapasztalatuk ahhoz, hogy egy irodát gond nélkül elköltöztessenek úgy, hogy közben tartják is a tervezett ütemezést.

 

Épp ezért mindenképp egy profi céget kell találnunk. Olyat, akiknek megfelelő műszaki állapotú teherautóik vannak, és a munkatársaik sem most látnak először irodai eszközöket és bútorokat. Szerencsére vannak ezek a zsúfolt piacon olyan kiváló cégek is, mint a Servitius és Partnerei költöztetés, akik csak fix munkatársakkal dolgoznak, nem pedig beugrósokkal. Már csak ez a tény is feléjük tudja borítani a mérleg nyelvét, mert így olyanok fogják elvégezni a feladatot, akik nem csak kellőképpen képzettek, de folyamatosan költöztetnek, rutinosak, nem esnek ki a munkából. Ez kiváló garancia arra, hogy náluk minimális vagy nulla lesz a hibázás.

 

De azért is kell ilyen profi céget választani partnerként, mert ők megfelelő anyagi háttérrel rendelkeznek ahhoz, hogy a teherautóik jó műszaki állapotban végezzék a dolgukat, és folyamatosan szervizeljék őket. Nem beszélve a csomagolóanyagokról és egyéb segédeszközök rendelkezésre állásáról, melyek biztonságosabbá és gyorsabbá teszik a munkát.

 

Az ilyen tulajdonságokkal rendelkező költöztetők esetén garantált, hogy jó kezekben lesznek az irodabútoraink.

 

Az egész cég legyen felkészítve a költözésre!

 

Nem csak a költöztetővel, illetve az ügyfeleinkkel kell kommunikálnunk az új címünk kapcsán. A cég minden alkalmazottját is fel kell készítenünk a változásokra.

 

De ne csak az új címet adjuk meg és kész, hanem készítsünk egy teljes ütemtervet, amiben mindenkinek meg kell legyen a saját feladata és felelőssége. A munkatársak sokkal könnyebben el fogják fogadni a változást (amit egyébként sokan nagyon nehezen tolerálnak), ha bevonjuk őket is.

 

Ha elég időt szánunk az irodaköltöztetés megtervezésére, garantáltan nem lesz gond vele, és végül mindenki azt kapja, amit szeretett volna.

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

spot_img

Friss híreink

Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás igénybevételéről

Tisztelt Ingatlantulajdonosok!                                 Az alábbiakban tájékoztatjuk a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás igénybevételéről: A...

Cegléd pártján – A Ceglédért Független Egyesület jelöltjei

A június 9-ei önkormányzati választáshoz közeledve a Ceglédért Független...

A Fidesz-KDNP bemutatta a képviselőjelöltjeit

A FIDESZ ceglédi szervezete is bejelentette a június 9-ei...

15 éves a Nia játékbolt

Idén 15 éves a Nia játékbolt Cegléden, ahol csaknem...

Válogatottságért küzdöttek

Hétvégén rendezték az U17-es korosztály második válogató versenyét. Szombaton...