19.9 C
Cegléd
2025. július 2. szerda
spot_img

Gyros – kétszer újramelegítve

Végül is 14:07 órakor, a megrendeléstől számított 1 óra 24 perccel kaptam meg a megrendelt gyrostálat. Jól észrevehetően, mikróval újramelegített ételt kaptam. Azt pedig senki ne akarja velem elhitetni, hogy 1 óra 20 perc után, mikrózás nélkül is, langyos ételt tudnak kiszállítani

Amikor sms-ben leírtam a kiszállítási időn túlnyúló problémámat, elnézéskérés helyett, csak egy felháborodott hangnemű telefonhívást kaptam a tulajdonostól. Úgy gondolom, felháborodni nekem lett volna jogom.

Két hét alatt, hogyan lehet kétszer ugyanazt a hibát elkövetni ugyanazzal a vendéggel? Hányszor kell egy futárnak elindulni egy rendeléssel? Ha bármi probléma adódik a rendeléssel, miért nem érdemel a vendég legalább egy időpont módosító és elnézést kérő telefonhívást?

… és még a tulajdonos volt felháborodva, amikor leírtam sms-ben, hogy nem rendelek többet tőlük és ismerőseimnek, barátaimnak sem fogom ajánlani az üzletét.

A kép illusztráció!

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Partifecskék költőhelyét rombolta le

A Pest Vármegyei Főügyészség sajtóközleménye szerint természetkárosítás bűntettének megállapítására...

Ismét sikeres volt a Szuperinfó Pingpong Tábor Cegléden

Június 23–27. között rendezték meg a már hagyománnyá vált...

Kerti tárolás új szinten – a rendezettség és a stílus egyben

Egy jól kialakított kert vagy terasz a pihenés és...

Szováti Árpád kilépett a Lokálpatrióta Klubtól

Szováti Árpád bejelentette, hogy kilép a Ceglédi Lokálpatrióta Klub...

Elmarad a tűzijáték

Idén elmarad a tűzijáték augusztus 20-án - erről a...