20 C
Cegléd
2025. október 30. csütörtök
spot_img

Gyros – kétszer újramelegítve

Végül is 14:07 órakor, a megrendeléstől számított 1 óra 24 perccel kaptam meg a megrendelt gyrostálat. Jól észrevehetően, mikróval újramelegített ételt kaptam. Azt pedig senki ne akarja velem elhitetni, hogy 1 óra 20 perc után, mikrózás nélkül is, langyos ételt tudnak kiszállítani

Amikor sms-ben leírtam a kiszállítási időn túlnyúló problémámat, elnézéskérés helyett, csak egy felháborodott hangnemű telefonhívást kaptam a tulajdonostól. Úgy gondolom, felháborodni nekem lett volna jogom.

Két hét alatt, hogyan lehet kétszer ugyanazt a hibát elkövetni ugyanazzal a vendéggel? Hányszor kell egy futárnak elindulni egy rendeléssel? Ha bármi probléma adódik a rendeléssel, miért nem érdemel a vendég legalább egy időpont módosító és elnézést kérő telefonhívást?

… és még a tulajdonos volt felháborodva, amikor leírtam sms-ben, hogy nem rendelek többet tőlük és ismerőseimnek, barátaimnak sem fogom ajánlani az üzletét.

A kép illusztráció!

Hasonló hírek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Friss híreink

Te is mindig fáradtan ébredsz?

Gondoltál már arra, hogy nem az alvás mennyisége a...

Hogyan biztosíthatjuk szivattyúrendszereink hosszú távú hatékonyságát?

Gondolt már arra, milyen költséges lehet, ha egy medence...

Hőlégballonozás: a céges rendezvények új dimenziója

Sok vállalat számára kihívást jelent olyan programokat találni, amik...

Megszületett Ungvári Miklós és Demeter Dóra gyermeke

Örömteli hírt osztott meg vasárnap Ungvári Miklós olimpiai ezüstérmes...

A Lifemed várólista nélküli, új és megújuló szolgáltatásai

Pacemaker ambulancia Szakrendelésünk a pacemakerrel és ICD-vel élők számára nyújt...